.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حربه های جدید برای راهیابی به شورا با تبریک روز کودک وخوش آمدگویی به قهرمانان!
در حالیکه تا زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زمان زیادی باقی مانده است و علی الاصول کاندیداهای محتمل نباید علناً به تبلیغات انتخاباتی بپردازند، فضای شهری و نحوه نصب ...
حربه های جدید برای راهیابی به شورا با تبریک روز کودک وخوش آمدگویی به قهرمانان!

در حالیکه تا زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  زمان زیادی باقی مانده است و علی الاصول کاندیداهای محتمل نباید علناً به تبلیغات انتخاباتی بپردازند، فضای شهری و نحوه نصب بیلیوردهای تبلیغاتی سئوالات فراوانی را در پی داشته است.
به گزارش خبرنگار شمال نیوز از سطح شهر ساری، کاندیداهای احتمالی سومین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با ترفندهای مختلف نام خود را بر سر زبانها می اندازند و با استفاده از ایان و اتفاقات به تبلیغ نام خود می پردازند.
 در میدان های اصلی شهر شنیده شده است یکی از کاندیدای احتمالی عکس بزرگی از قهرمان کشتی جهان به چاپ رسانده و بزرگتر از عکس، نام خود را بعنوان تبریک گوینده درج نموده است.
اما عجیب ترین تبلیغ را هم کاندیدایی دیگر رقم زده است که روز کودک را به همه تبریک گفته و با منعکس نمودن نام خود با حروف درشت، اسم خود را در پس زمینه ذهن عابران قرار داده است.
شمال نیوز ضمن تذکر جدی  نسبت به چنین رفتارهای خلاف انتخاباتی، از مسئولین نظارتی استان خواستار است تا در جهت رفع مشکلات فوق، فضایی امن و سالم را برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند آماده نماید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 مهر 1385
واقعآ جای تاسف است این کارها در هیج جای ایران سابقه ندارد چند وقت قبل یکی از این آقایان که چند بنر به نامش داخل شهر است درمراسم فوت یکی از عزیزانش دنبال رای بود .آقا تو اگه کارکن هستی واحدهای صنفی خود را سر و سامان میدادی؟ و اعضای فعلی شورا ساری که بیشتر این کارها را میکنند بدانند که هیچکدامتان جایگاه و رای در بین مردم ندارید.
نا شناس 17 مهر 1385
به نظر بنده هیچ یک از اعضای فعلی شورای شهر ساری رای نمی آورند
مطلع 26 مرداد 1391
شمال نیوز یکم صداقت داشته باش
مگه دوره اول کاندیداتوری اقای شجاعی واسه مجلس که ایشون رئیس صدا و سیما بودن و هنوز استعفا نداده بودن ، ایشون به هر بهانه ای نمیومد جلوی دوربین شبکه پنج مازندران؟ چقدر دورویی؟ تا کجا می خواین برین؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.734 seconds.